dinsdag 15 september 2015

Kleintjes worden GROOT!

De kids zijn al weer voor de derde week op school. Wat spannend leek is allemaal super meegevallen. Ze hebben allebei (die nog op de basisschool zitten)  super leuke juffen. Allebei nieuwe leerkrachten en wat vroeger enorm wennen was de eerste week is het nu al genieten. Want wat voelen ze zich groot met een huiswerkmapje, een echte agenda, die je zelf mag kaften. "En mam, je hoeft niet te zeggen dat ik m'n huiswerk moet maken, want dat plan ik zelf in. " So... Ik dacht even weer de puntjes op de i en goed beginnen met huiswerk na de vakantie,  maar ik heb dus vrij!

Ook voor onze oudste,  die in de derde van het voortgezet onderwijs zit,  is het niet meer nodig om ze tot huiswerk te vermanen.

Vakantie voor mij!

Ik ben trots op ze!  En heb een nieuwe traditie ingeluid: Vrijdagmiddag iets lekkers bij de thee,  om te vieren dat we hard gewerkt hebben en nu lekker vrij zijn! Benieuwd hoe lang deze traditie stand houdt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je m'n blog hebt gelezen! Je reactie is van harte welkom!