zaterdag 19 september 2015

Geen vlek of rimpel meer...

God spreekt in de natuur... (Zomaar iets wat God me liet zien , tijdens m'n hardloopmoment) 
 
 
Geen vlek of rimpel meer,
Wanneer Hij komt in heerlijkheid,
Macht en Majesteit...
Wat een dag,  wat een dag zal dat zijn!

s Avonds mocht ik 't kleed strijken,  want zondag zouden we het Avondmaal vieren in onze gemeente. Hoe ik m'n best ook deed,  glad,  zonder een enkel rimpeltje kreeg ik 't niet.

En ook zelf,  ben ik nog steeds niet zonder vlek of rimpel. Ook de mensen uit mijn gemeente niet.

En toch?  Hij Die zonder vlek of rimpel is, gebruikt ons om Zijn tafel klaar te zetten. Hijzelf wil het Avondmaal met ons vieren. Zodat wij die nu nog vol rimpels en vlekken van zonden en verdriet en pijn,  onze rimpels en vlekken bij Hem brengen. En Hij wast ons en strijkt onze zonden weg.  We zijn in Hem,  zonder vlek of rimpel!  Nu al door het geloof,  maar straks... Op die dag voor altijd!

Wat een dag zal dat zijn!

3 opmerkingen:

Leuk dat je m'n blog hebt gelezen! Je reactie is van harte welkom!