woensdag 11 november 2015

Klusjes in huis: onverwachte workshop

Superleuk. Een van onze kids liep een week snuffel -stage in een winkel met verf,  behang, gordijnen en vloerbedekking. De laatste dag mocht ze cupcakes versieren voor de workshop die op zaterdag werd gehouden. Een workshop over meubels pimpen. Iets voor jou,  mam? Er is nog plek. En ineens leek het me toch leuk. Ik had nog een kastje staan wat kringloopwaardig was. Wat als ik dat kastje eens ging pimpen? En er was inderdaad nog ruimte. Kastje thuis ontvet en geschuurd en op weg.

Wat was het leuk!  We begonnen met kopje thee en een cupcake. We kregen uitleg over verschillende technieken Krijt & Kalk verf. Daarna gingen we zelf aan de slag. Ieder kreeg afzonderlijk tips voor zijn of haar meubel. Ik had een stukje van m'n behang meegenomen en samen zochten we een kleur die erbij pastte.

Helemaal blij met ons nieuwe kastje. Ik heb de smaak te pakken. Zin in de volgende klus.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je m'n blog hebt gelezen! Je reactie is van harte welkom!