maandag 11 mei 2015

Gezinsmomenten Hemelvaart

foto van Geloven-in-huis.


Het is al bijna weer zo ver. Hemelvaart. Ik zat even terug te kijken wat we vorig jaar gedaan hebben. En ja, ik vond deze foto nog. We hebben een bloemstuk met vlaggetjes gemaakt, omdat het feest is in de Hemel dat Jezus weer terug kwam. Op die vlaggetjes ( staat niet op de foto) schreven we wat Jezus in de Hemel doet, voor ons, n.a.v. het lied: Toen de Heer was opgestaan...
En we hadden het over Zijn zegenende handen.



Wil je ook even met mij terug kijken: ( heb ik gekopieerd en geplakt van Facebook, dus de lay-out is niet perfect...)

Hemelvaart 2014
Tussen hemelvaart en pinksteren, over zegenende handen

Gezegende momenten toegewenst in jullie gezin!

P.S.
Dit is het bloemstuk wat ik dit jaar heb gemaakt...






4 opmerkingen:

  1. Dank! Pas zei iemand: Hemelvaart is een soort stiefkindje. het hangt er maar een beetje bij en dat is ontzettend jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee met dat bloemstuk, ben ik nog niet eerder tegengekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is vorig jaar ontstaan. Ga t dit jaar weer doen. Zo feestelijk!

      Verwijderen

Leuk dat je m'n blog hebt gelezen! Je reactie is van harte welkom!