zondag 30 augustus 2015

Aan tafel: Versiering voor een bruiloft...



Van de week mocht ik weer lekker creatief aan de slag. Voor een echtpaar die hun 25 jarige bruiloft vierden mocht ik de zaal versieren. Leuk om te doen!

Ik mocht het helemaal zelf weten. Dat is soms wel een beetje lastig,  maar toch gelukt. Ik koos voor iets met een krijtbord,  omdat ze allebei in het onderwijs werken.

Even via Google zoeken hoe je een corsage maakt. Ik spelde de corsages niet op, maar schikte ze in de vaas. Roze roosjes, gipskruid en klimop.

Op tafel legde ik:
Witte loper waar ik - love - op schreef
Daarop een zwarte placemat met een hart erop van krijt.
Dan nog een de bruine servet met hun initialen en 2 ringen.
Van zwart papier maakte ik een label, met krijt een hart er op getekend. Dat ging aan het bloemenvaasje.

Buiten aan de leuning maakte ik bloemen vast.

En in de zaal slingers van witte servetten met het woord -love-,  bruine servetten met hun initialen,  zwarte servetten met een hart van krijt.

Een houten plaat pakte ik in met zwart kadopapier. Daarop schreef ik een wens uit de Bijbel. Op een statafel met 2 windlichtjes en een mooie vaas met bloemen.

Met dit resultaat :



1 opmerking:

Leuk dat je m'n blog hebt gelezen! Je reactie is van harte welkom!