donderdag 6 augustus 2015

Sporten: halve marathon...

Zoals trouwe lezers misschien weten... Ik heb me opgegeven om mee te doen met een halve marathon in Tholen. Ik ben nooit zo'n sporter geweest die doorzette. Gewoon omdat ik iets nodig heb wat me motiveert. Toen ik van september tot december ingevallen had op school en dat stopte in januari kwam dit op m'n pad. Geen excuses dat ik te weinig tijd had, want ik had ook ingevallen 2 dagen in de week. Dus in januari fanatiek begonnen met hardlopen,  zo'n 3 a 4 keer in de week.

En nu nog 4 weken om te trainen. Zou ik genoeg getraind hebben? Zou ik t halen?  Is het niet te hoog gegrepen? Maar goed... Ik sta ingeschreven en kan moeilijk stoppen. En waar doe ik het voor?  Niet om de beste te zijn, nou ja, een beetje streberig moet ik wel zijn,  maar we lopen voor een goed doel.

Lymph&Co :
Als ik denk aan al die mensen die zo vaak in onzekerheid zitten en moeten kuren omdat ze ziek zijn,  dan ben ik blij dat ik mag lopen en daarbij ook een bijdrage kan geven voor meer onderzoek voor Lymph&Co.

Compassion ( overgenomen van hun site) :
Op veel plaatsen in Noord-Thailand hebben moeders het zwaar. Ze leven in armoede en kunnen hun kinderen zonder hulp geen goede toekomst geven. De moeders en kinderen lopen grote risico's bij de bevalling en de eerste periode daarna. Maar samen kunnen we hen helpen. Het moeder-en-baby-programma van Compassion begeleidt de moeders en baby's tot en met hun 3e levensjaar. Help ook mee!
En omdat ik zelf moeder ben,  zie ik de waarde ook daarvan. Wat mooi dat Compassion dit werk doet voor die moeders,  voor hun kinderen! 

Regelmatig vroegen mensen aan me of het mogelijk was om me te sponsoren. Daarom heb ik nu een blog gemaakt voor de halve marathon. Om te delen op Facebook en hopelijk ook veel geld op te halen voor de goede doelen. Wil je ook meelezen? En evt steunen? Kijk dan op de blog over hoe en wat! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je m'n blog hebt gelezen! Je reactie is van harte welkom!