donderdag 14 april 2016

God verlangt naar jou!

Een van onze kids zit in de derde klas van het voortgezet onderwijs. Daar hoort een excursie naar Engeland bij. Er gingen veel voorbereidingen aan vooraf. Al meekijkend en meelevend bereidde ook ik me voor op een midweekje zonder haar. Ik heb er het vertrouwen in dat ze het kan!  Maar wat is het super fijn om even te horen hoe het gaat. Even een SMS, een kort telefoontje. Ik keek er naar uit!  En gelukkig,  ze vindt het zelf ook fijn om even iets te laten horen!

Ik moest denken aan ons contact met onze Hemelse Vader. Soms hebben we het druk en kunnen we ons enorm schuldig voelen,  dat we minder tijd vrij maken voor Hem. En toch... Als we in een stil moment toch contact met Hem zoeken,  bidden, zijn we echt nog steeds welkom!  Hij kent ons ,  houdt ons voortdurend in het oog,  zorgt voor ons en Hij kijkt ontzettend naar ons uit. Hij is blij met ons bericht. Te horen hoe het met ons gaat. Hij heeft ons Zelf toebereid voor de taak die we hebben. En is nieuwsgierig hoe we deze taak ervaren.
Hij kijkt naar ons uit...!!!

2 opmerkingen:

Leuk dat je m'n blog hebt gelezen! Je reactie is van harte welkom!